Як з нами зв'язатися?
ZOLA в соціальних мережах
Отримайте консультацію щодо продукту
Назад
Назад
Магазини

Оплата та доставка

Замовлення відправляються у робочі години Інтернет-магазину з понеділка по п'ятницю з 09:30 до 17:00.
Відправлення замовлення здійснюється протягом 2-х робочих днів.
Термін отримання посилки залежить від транспортної компанії (від 2 до 12 днів).
Придбати товари бренду ZOLA можна в офіційних точках продажу:

  • м. Дніпро: Салон краси «ZOLA», вул. Короленка 8а.
  • м. Варшава: Салон краси «ZOLA», Pulawska 257.

Увага! При замовленні товарів на сайті самовивіз з магазину у Варшаві неможливий через законодавчу базу Польщі. Ви можете прийти у фізичний магазин або замовити товари в Aura Shop PL.

Відправлення післяплатою по Україні тільки за передоплатою.

ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ здійснюється транспортною компанією «Нова пошта» або "Укрпошта".
БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА по Україні на відділення Нової Пошти для замовлень на суму від 2500 грн (при повній передоплаті).

На жаль, ми не можемо відправляти замовлення в такі країни: Латвію, Естонію, Литву, та Іспанію. У цих країнах у нас вже є ексклюзивні представники, які піклуються про наших клієнтів і пропонують наші продукти та послуги. Ми приносимо вибачення за будь-які незручності, і сподіваємося, що Ви зможете знайти відповідні товари та послуги у наших партнерів у зазначених країнах. Дякуємо за Ваше розуміння!

Шановні клієнти, інформуємо вас, що протягом акційних пропозицій час на обробку замовлень може збільшуватися до 2-3 робочих днів.

Способи оплати
Розрахунок за допомогою карт стандарту VISA або Mastercard
VISA/MASTERCARD
Розрахунок за допомогою карт стандарту VISA або Mastercard
Оплачуйте замовлення в кілька кліків за допомогою онлайн платіжного сервісу Wayforpay.
Wayforpay
Оплачуйте замовлення в кілька кліків за допомогою онлайн платіжного сервісу Wayforpay.
Способи доставки
Доставка товару оплачується вами згідно з тарифами транспортної компанії "Нова Пошта". При замовленні від 1500 грн. доставка безкоштовна. (тільки за умови 100% оплати на картку) Термін доставки Новою Поштою: 1-3 дні. У суботу, неділю та святкові дні відправки не здійснюється.
Доставка Новою Поштою
Доставка товару оплачується вами згідно з тарифами транспортної компанії "Нова Пошта". При замовленні від 1500 грн. доставка безкоштовна. (тільки за умови 100% оплати на картку) Термін доставки Новою Поштою: 1-3 дні. У суботу, неділю та святкові дні відправки не здійснюється.
Замовлення Укрпоштою відправляється тільки за повною передоплатою за замовлення і вартість доставки. Відправлення відбувається протягом 14 робочих днів після підтвердження оплати. У суботу, неділю та святкові дні відправлення не здійснюються. Увага! Залежно від Країни та Міста одержувача посилка може йти від 2 до 5 тижнів.
Доставка Укр Поштою
Замовлення Укрпоштою відправляється тільки за повною передоплатою за замовлення і вартість доставки. Відправлення відбувається протягом 14 робочих днів після підтвердження оплати. У суботу, неділю та святкові дні відправлення не здійснюються. Увага! Залежно від Країни та Міста одержувача посилка може йти від 2 до 5 тижнів.
Замовлення, оформлені у нас на сайті, ви можете забрати за адресою: вул. Короленка, 8а. Салон ZOLA, за попереднім уточненням наявності з менеджером. Графік роботи: з пн - пт: з 10:00 до 17:00. У вихідні та святкові дні графіки роботи пункту самовивозу можуть змінюватися. Будь ласка, телефонуйте менеджеру заздалегідь.
Самовивіз із магазину
Замовлення, оформлені у нас на сайті, ви можете забрати за адресою: вул. Короленка, 8а. Салон ZOLA, за попереднім уточненням наявності з менеджером. Графік роботи: з пн - пт: з 10:00 до 17:00. У вихідні та святкові дні графіки роботи пункту самовивозу можуть змінюватися. Будь ласка, телефонуйте менеджеру заздалегідь.
Гарантія та повернення
Умови гарантії товару
Випадково додалася чи переплуталася позиція на замовлення? Під час перевірки посилки під час отримання Ви побачили пошкодження товару? Розуміємо, що непорозуміння іноді трапляються. Просто розкажіть нам про проблему, а ми допоможемо швидко вирішити.
Як оформити повернення товару?
Будь ласка, обов'язково зберігайте упаковку зі штрих-кодом товару, при зверненні ми попросимо надати і сам товар або товари, що входили в набір (без пошкоджень під час розпакування та використання), всі комплектуючі та упаковку товару зі штрих-кодом